14 juni 2012

ZARA wishlist.

Om maar even in de wishlistsfeer te blijven, bij deze items van ZARA die ik echt heel graag wil hebben. Helaas zullen er keuzes gemaakt moeten worden, want het is zoals gewoonlijk weer veel te veel. De leren shopper staat echt al jaren op mijn lijstje, die keert geloof ik ook ieder jaar weer terug in het assortiment. Verder vind ik het deminoverhemd echt heel nice, evenals het short met kant en de ombre jeans. Tsja, en die zonnebrillen zijn ook echt geweldig (vooral de leopard) en eigenlijk alle schoenen ook. Al moet ik er niet aan denken om nu die hakken van 11,5cm aan te trekken, heb dinsdag een show gelopen en dus van 12.00-23.00 op hakken gelopen. Doe-dit-thuis-nooit-na.


 
Fotos:  zara.com en een beetje van mezelf.


Welk item is jouw favoriet?

Liefs, Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten