4 april 2012

Zara Lookbook Spring 2012 Favourites

Ik kan echt oprecht zeggen dat ik superblij ben met de collecties die momenteel in de winkels hangt. Allereerst mooie nude kleuren en transparante stoffen, maar ook geweldige felle kleuren. In het Lookbook van Zara kwamen deze beide dingen mooi samen. Ik kan echt niet wachten om mijn kledingkast aan te vullen met skinnies in mooie kleuren. Niet dat ik niet genoeg gekleurde skinnies heb hoor, maar ik zie dit als iets positiefs: De basis is er, er moeten alleen nog wat kleuren bij. Reeds in mijn bezit: Rood, beige, heel licht beige, donkerblauw en zwart.Op mijn wensenlijstje staan: een zalmroze, kobaltblauwe, een mintgroene en (wanneer het mooi blijkt te staan) een koraalrode. Wat ik minder geslaagd vind daarentegen is de colorblockingtrend. Ik vind kleuren mooi en ben echt blij dat er niet alleen maar zwarte en bruine kleren in de winkels hangen, maar een oranje broek met een kobaltblauwe blouse en een roze blazer? Dat is dan wel weer iets teveel van het goede als je het mij vraagt. Maar één felgekleurd item per outfit (à la laatste foto) vind ik echt te gek! Dus: Tijd om te sparen en maar even wachten met uitgeven totdat ik in de meivakantie naar Knokke (en dus Antwerpen) ga. Say hello to Forever 21!

Love,
Marit





Geen opmerkingen:

Een reactie posten