29 maart 2012

Inspiring sunshine


Hello there,

Ik kon er niet meer omheen, het was zes maanden geleden en ik heb het zo gemist: Bloggen. Mijn laatste post is geplaatst op 17 oktober 2011, ernstig, zeer ernstig en ik schaam me dan ook diep. Het niet-bloggen heeft een aantal oorzaken, de allergrootste is toch wel dat ik een half jaar stage heb gelopen en dit enorm veel tijd kostte. Verder is het er gewoon na januari niet meer van gekomen. Ook waren de dagen in begin 2012 nogal donker waardoor ik niet echt gepusht werd tot het maken van foto's, iets wat toch niet op mijn blog kan ontbreken.

Máár, afgelopen woensdag zag ik dan toch het licht. Samen met vriendjelief, Elle's, Vogue's, teveel eten, mijn zonnebril en gewapend met mijn Nikon D60 in mijn hand en mijn oude Allstars om mijn voeten heb ik mijn middag doorgebracht op het grasveld aan de gracht. Naast het genieten van het mooie weer, heb ik ook voor mezelf besloten om het bloggen weer op te pakken. Toen ik eenmaal aan het fotograferen geslagen was, besefte ik me dat ik dat gewoon zo leuk vind om te doen en dat ik dat en het bloggen gewoon erg mis. En: It feels goooood to be back lieve Blogspot.

Ik twijfelde eerst even of ik een nieuwe blog moest starten of dat ik door moest gaan op deze blog. Mijn maximale fotolimiet op deze blog was namelijk bereikt, dus ik moest wat anders verzinnen. Uiteindelijk plaats in mijn foto's nu op ImageShack, welke ze online zet, waardoor ik de links in Blogspot kan plaatsen. Het is eigenlijk ook veel leuker om op deze blog verder te gaan, omdat anders alles wat ik reeds gepost heb, verloren gaat en vervangen wordt.

Hieronder alvast wat foto's die ik gemaakt heb woensdag en in mijn hoofd heb ik al minstens tien volgende blogposts bedacht, so stay tuned!

Love,
Marit

ELLE maart en Spanish Vogue Collectionnes

Als ik in Zwolle blijf wonen en rijk ben, wil ik in dat straatje wonen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten