4 april 2012

Favourites right now.

Sephora express nail polish remover. Fijnste nagellakremover ooit gehad. Er zit een sponsje doodrenkt met nagellakremover aan de binnenkant van het potje waar je je nagel langs haalt. En serieus binnen één seconde is je lak eraf. Geen gedoe met wattenschijfjes die blijven plakken aan je nagels.

Evolution Of Smooth lipbalm Honeysuckle Honeydew. Lippenbalsem in een schattige, praktische en leuke verpakking.


Helaas is mijn abonnement op de ELLE eten afgelopen, maar wat een leuk blad!

Dit-is-niet-goed-voor-mij.nl 800 gram paassnoep. Eigenlijk houd ik niet van snoep, maar dit. WOW.

Mijn Naked 2 oogschaduwpalette van Urban Decay. Geweldige kleuren en eindelijk een palette waarvan ik ook daadwerkelijk alle kleuren gebruik en niet de helft onaangeraakt laat.


Gekregen van Matthijs op valentijnsdag, waar we in eerste instantie niet aan zouden doen.

Yes. Eindelijk zit het pootje weer aan mijn Calvin Klein Wayfarer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten