12 april 2012

Recept: Italiaans roerei met tomaat

Altijd als ik uit school kom, hoe laat dat ook is, heb ik honger. En ik weet (en hoop) dat ik niet de enige ben. Vaak eet ik dan wat instant noodles van iMee, vreet ik mezelf vol met koekjes of chocolade, neem ik een stuk fruit óf maak ik dit heerlijke recept! Supersnel (tenzij je na iedere stap een foto moet maken uiteraard) en erg lekker.

Ingredients and needs
Twee eieren
Twee tomaten
Peper en zout
Potje Italiaanse kruiden
Bakboter
Een koekenpan

Witte eieren zijn mooi! Al helemaal met fuchsiaroze letters erop.

Tomaatjes.
Peper en zout. Stelletje komt van de Action, prijs: Weet ik niet precies meer, maar asociaal goedkoop.
Je kunt ook gewoon alleen oregano of basilicum gebruiken.
Ik houd meestal de eieren niet heel bij het kapottikken.
Wat peper en zout erbij!

En wat Italiaanse kruiden.
Het totaalplaatje zou er dan ongeveer zo uit moeten zien.
Tomaatjes snijden. Ik houd van mijn cute tomatenmes. Heb hem ook nog in appelversie.
Ik vrees dat dit rauw erg vies is.
Even bakken in de koekenpan met een paar drupjes bakboter, doe geen poging tot het maken van één hele omelet, dit gaat
je niet lukken vanwege de tomatenstukjes. Roer gewoon het hele ei kapot. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten