19 september 2011

Knitwear, for sure.


Oké, ik geef toe. Rondlopen met een plaid om je lichaam heengeslagen (à la Snape met z'n zwarte cape in HP) is niet al te fashionable. Maar dan moeten jullie ook iets toegeven, het is zo, zo, zo verrekte koud. Het is, 19 september. Dat zou voor een normaal land in Europa betekenen: lekker nazomer weer, tot een uur of 8 op een terrasje zitten (met vest) moet kunnen. Maar nee, Holland doet hier niet aan mee. Zwolle al helemaal niet trouwens, er is nie-mand te vinden op straat, als ik het zo vanuit mijn dakraampje bekijk. Vanochtend heb ik mezelf toestemming gegeven dat ik zeker wel weer eens mag overwegen om mijn handschoenen uit de kast te halen. Vanmiddag was het heerlijk weer in de pauze, toen mister sunshine zich liet zien, maar zoals iedere diehard-Hollander weet: Het weer kan omslaan. En dat deed het dan ook, op de fiets naar huis dreigde het weer te gaan regenen.

Eenmaal thuis aangekomen wist ik het zeker: Knitwear it is this winter! Heb al diverse enooooooooorm mooie items gespot, nu nog toestemming aan mijn rekening vragen. Die hier vast minder blij mee zal zijn. Ik was zaterdag op een Country&Pumpkin Fair in the middle of nowhere. Daar was een standhouder die een weitje naast zich had met Alpaca's. Je moet een Alpaca zien als het liefste éver seen, it's like, de krulletjes en poten van een poedel, met het hoofd van een baby-lama en dan ook nog eens zooo praktisch klein! Ze verkochten ook sjaals van het wol van die beesties, zooo mooi, ook kabeltruien. Maar heb een mooie bij H&M gespot, welliswaar chinees wol (of whatever) maar ook 5 keer zo goedkoop uiteraard.


Heb me vanmiddag even lopen vergapen aan de mooie closets op Closetvisit en The Coveteur. Definitely worth visiting <3 Ongelooflijk hoe creatief sommige mensen zijn - alleen al op het gebied van hun kleding/accessoires organiseren, JALOERS. Er zijn hele closets die ik zo zou willen overnemen, maar dat zit er helaas niet in. Ik heb gelukkig al een goedgevulde garderobe waar ik superblij mee ben, ook al een aantal aardige knitwearitems : ) Lekkere wollen sjaals, camelkleurig vest, gebrokenwit kabelvest van TH! Het enige wat ik nog graag wil is een kabeltrui en een oversized wollen trui waar ik in kan wegkruipen in de wintermaanden (onee, NU, want het is al winter imo)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten