13 september 2011

Best souvernirs ever

Superblij ben ik met deze magazines die mijn ouders meebrachten van hun vakantie Noord-Italië. Iedere keer dat ik op vakantie ben, scoor ik sowieso de ELLE en de VOGUE, of het nou de Franse, Spaanse, Italiaanse of Griekse is, of de Engelse die peperduur is en ik niet eens in Engeland scoor, maar in Frankrijk. I just wanna have them all. Je kunt dit natuurlijk zien als obsessieve ziekte, aangezien ik de tekst toch niet kan lezen. Maar het is gewoon een item opzich en staat geweldig op een enorme stapel tussen mijn andere buitenlandse vrienden. De allerleukste versie is de Griekse, niet omdat die voorkanten/modellen/shoots leuker zijn, nee de prijs staat me erg aan! Er plopt een herinnering omhoog op dit moment aan mijn vakantie Kreta. Met vier pakketten tijdschriften kwam ik thuis, enorme dingen. Want in Griekenland is het geen kwestie van: één tijdschrift (superdun ook nog eens) voor 5 à 6 euro, nee. In Griekenland weten ze hoe het moet, je krijgt bij de ELLE niet alleen de modeversie, maar ook de kids, beauty en foodversie. En dan vaak ook nog een leuke goodie erbij, van Clinique mascara tot een enorme knalroze, badstoffen, zilverbeletterde strandtas. En dat allemaal voor, jawel mensen, drie (!!!!!!!!!!!) euro. Oke die vraagtekens tussen haakjes zijn echt heel lelijk, maar het moet gewoon even in dit geval.

Kijk, of je er echt iets mee doet is een ander verhaal (behalve met de mascara dan) Niemand doet uiteraard iets met een knalroze strandtas, enorm onhandig formaat en ohhh alleen al om de zilveren ketting bij het handvat heb ik hem linea recta de kliko ingesmeten :) Maar het idéé is gewoon geweldig, voor 3 euro krijg je gewoon heel veel. Daar kan de Nederlandse ELLE nog wat van leren, vier keer minder dik dan de Italiaanse en goodies? No way. Al moet ik toegeven dat er deze week eindelijk een goodie bij zat, namelijk een bon voor een fotoboek bij Pixum van 26 pagina's. Daar word ik dan wel weer blij van :) Maar het volgende dilemma is dan wel direct; Waar maak ik een fotoboek van? Vakantie, een van de vele? Werkweek Parijs? Al mijn blogfoto's? Of gewoon van de allermooiste foto's die ik heb, dat klinkt ook wel aantrekkelijk.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten