21 september 2011

Gavin, you completely made my day

Het is weer zover, ik heb weer eens weekend vanaf afgelopen maandagmiddag. Gisteren de hele dag echt bar weinig uitgespookt, maar vandaag toch maar eens hard bezig. Vanochtend stond Juridische Omgeving (schik niet, gewoon een duur woord voor Rechten) op het programma. En het nieuwe album van Gavin deGraw uiteraard: sweeter. Ik heb mijn nieuwe palette van de Etos even getest, gaat prima samen met de primer van L'oréal Studio Secrets-lijn. Ik heb Instagram ontdekt, geweldige App, zie foto hiernaast. Wat betreft de rest van de dag zal ik me ook zeker niet vervelen. De nieuwe H&Mgids is weer binnen, welliswaar die van de vorige bewoonster, maar het is nu mijn huis, gnagna. Er wachten ook nog een nieuwe VTwonen en 101 Woonideeën op me, jaja, waar op jezelf wonen wel niet toe kan leiden. Helemaal into het interieurwereldje. Er zat trouwens ook een geweldig cadeautje bij, echt iets waar je iets aan hebt. Geen stomme slippers die je bij de LINDA. kreeg, over de kleuren nog maar niet te spreken. Nee dit keer was het iets waar ik blij van werd, een cadeaucard ter waarde van 5 euro. Te besteden bij een designwinkel bij jou in de buurt, in mijn geval: Bij jou in de straat.

Dus ik met mijn camel gebreide sjaal en nog nét niet ingewikkeld in winterjas richting Pogodesign. En nu moet je even het volgende voor je zien: Ken je het gevoel dat je in een winkel bent waar je werkelijk waar álles mooi vindt? Op het moment zelf dan. Ik heb zelf ook wel eens zo'n momentje, maar dan blijkt toch niet alles great te zijn. De Pogodesign daarentegen.. serieus alles in die winkel wil ik hebben. Ze hebben echt ge-wel-di-ge tijdschriftenrekken en ook het harmonicamodel wat ik echt al een jaar of vier wil hebben, helaas is ze 60 euro. De geweldigste radio's, Apple-accessoires, een melkpak en eierdoos van aardewerk, een waterkoker in de vorm van een piramide, krukjes van karton (waar zelfs iemand van 100 kilo op kan zitten) spul voor in je keuken van Joseph&Joseph, opbergboxen en oooooh ze hadden magnetische, witte polaroid 'randjes' die je dan over een foto op je magneetbord kon doen. En er zat ook nog een stift bij waarmee je op de rand kon schrijven, isn't it amazing?

Je voelt hem wellicht al aankomen: ik kon niet echt terecht in die winkel met een bon van 5 euro, want designitems zijn nou eenmaal duur. Nee, het had beter een bon van 500 euro kunnen zijn. Enfin toch iets gevonden, een geweldige ringenhouder. Zilver, in de vorm van een kat met een lange staart, waaraan je je ringen dan kunt hangen. Hij was té cute voor woorden en drie euro bijleggen is natuurlijk niets. Zo'n houder aanschaffen schreeuwt natuurlijk wel om meer: juist, meer ringen.

Het liefst beroof ik dus vandaag een ING of welke bank dan ook en ga ik richting de Pogodesign met mijn geld. Maar, ik met mijn goede verstand houdt het maar even bij een topcoat kopen bij de Kruidvat. Ik word echt gestoord van: Naggellakopdoen, het WAUUOOW-effect voelen, heel blij zijn en vervolgens de volgende dag erachter komen dat de helft er alweer afgebrokkeld is. Ik snap echt niet hoe het komt, ik voer echt geen rare streken uit, schuur niet langs kartelmessen en ik stop ze ook niet in een vijzel of iets dergelijks, al lijkt dat helaas wel zo. Hopelijk biedt de topcoat me uitkomst :)  Verder wacht de Sex&The city film ook nog op me en moet ik nog langs de winkel voor bladerdeeg, ik ga mijn budget-flappen weer maken (0.098 per stuk, appels uit eigen tuin)

Hieronder even wat impressies die dit verhaaltje vast verduidelijken.
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten