13 september 2011

Digitale rondleiding, voorproefje.

Daar zit ik dan, aan de hoge eettafel, donkerbruin hout met rode hoge stoelen. Links van me mooie hoogglanswit geverfde ouderwetse balken en door het drieluikraam zie ik links van me de Scheer en Foppen, de bioscoop en de Multicopy. Dit wordt mijn favoriete plek, for sure. Ik draag mijn marineblauw-wit gestreepte shirt, mijn gevlochten leren riempje en mijn nieuwe HEMAarmbanden (2 euro, kon ik niet laten liggen)  Rechts van me de beste vier souvenirs i éver had. De VOGUE en ELLE italia en ook nog eens de beste edities, namelijk die met stijlgids voor het najaar. De binnenkant is net zo mooi als de buitenkant by the way, meer inhoudfoto's volgen nog.

Ik heb alweer weekend, gisteren vier uur school gehad. Volgende week begint ook voor mij het harde leven, maandag school van 8.30 tot 14.30 en dinsdag t/m vrijdag stage lopen bij Lanting Reizen in Hoogeveen t/m 20 januari. Ik heb er heel veel zin in, al zal het in het begin wel even wennen zijn. Gelukkig is station Zwolle bijna mijn buurman en is de treinreis nog minder dan een half uur. En ook station Hoogeveen is niet ver van mijn stageplek verwijderd.

Het weer is hier echt verreweg van nazomers.. Het is grauw, eigenlijk al twee weken lang en telkens als ik besluit om naar school te gaan, begint het te regenen en te waaien, zo hard dat ik amper vooruit kom. Oh en de wolken houden er ook van om précies tijdens mijn fietstocht van AH/Lidl naar huis, zich te openen. Het is trouwens wel geweldig om daar iedere dag te komen en te verzinnen wat je wilt eten. Ik heb drie nummers geleden ook besloten om de Allerhande te gaan sparen, superhandig voor als ik even niet weet wát te eten. Het koken bevalt me ook prima en de IKEApannen verbazen me iedere keer weer, voor 18 euro kocht ik ze (zes stuks, inclusief wok).

Morgen ga ik even bij Lanting Reizen op bezoek, gewoon om even sfeer te proeven als het ware en voor de rest van de week doe ik helemaal niets. Sowieso ga ik nog wel even de stad in, heb ontdekt dat C&A echt superveel leuker is hier, vergeleken met Emmen. Heb echt een geweldige wollen jas (camel) gespot en een supermooi colbertje.

Hieronder wat foto's alvast van details van het appartement, tijdschriften etc, mijn camerabatterij heeft het begeven helaas (en het is hier niet erg netjes zeg maar) dus een ''fullbody'' pic heb ik nog niet kunnen maken van iedere kamer.

Jahoor, weer net zo mooi als de vorige editie. <3



 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten