10 juli 2012

Birthdaypresents.


Ik moet me schamen, heel diep schamen, voor het feit dat ik vandaag pas weer een nieuwe post upload. Hier heb ik echter wel een goede reden voor, vind ik zelf: Mijn laptoplader lag in Zwolle terwijl ik de afgelopen 10 dagen bij mijn ouders was. Maar, ik heb wel een zeer vermakelijke post vandaag, vermakelijk als in veel foto's, heel veel foto's van zeer fotogenieke items. Een week geleden was ik namelijk jarig, ik werd 19. Negentien is echt een nietszeggende leeftijd. Als je zestien bent, voel je je oud, als je achttien wordt, voel je je volwassen, maar 19? Tsjah, gevoelloos. Op naar de 20 en 21 dan maar, dat voelt en klinkt een stuk beter. Geniet van de foto's en voor de mensen die zich aangesproken voelen: Bedankt voor de geweldige cadeaus!

Lily Flame Candle in Dolly Rocker. Serieus, dit is de lekkerste geurkaars ooit en 
hóe cute zijn die driehoekjes (of haaienvinnen)?
Ruikt exact hetzelfde als Burberry Britt.
Je kunt me niet blijer krijgen: Concertkaartje voor Jason Mraz in Ziggo Dome, Amsterdam.
Whoooops, zoveel van Lush gekregen! Zo grappig dat iedereen door mijn blog te lezen, 
wist wat ik precies wilde hebben. Zo heb je een hele wishlist, en zo heb je alles 
van je wishlist (dubbel) gekregen (en meer!)
Jaaaaa, espadrilles van H&M.
Essie Lovie Dovie.
Liefste tasje uit mijn collectie, van Monki. Zo simpel maar zo mooi en perfect voor iPhone+pinpas.

Wauw wat heb ik veel gekregen van allemaal lieve mensen, nog niet eens alles staat op de foto. Ik kreeg ook een hele lading geld, chocola en nog wat kleine dingetjes. Ik zeg: Zeeeeeer geslaagde verjaardag!

Liefs, Marit

2 opmerkingen:

  1. Zijn inderdaad ontzettend fotogenieke items zeg :) Leuk allemaal!
    En nog gefeliciteerd uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke presentjes! :) Gefeliciteerd nog!

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen