6 juni 2012

Belgische aankopen.

Afgelopen meivakantie stond voor mij ook daadwerkelijk in het teken van op vakantie gaan en vakantie vieren. Ik ging met vriend en schoonfamilie een week richting Knokke (Het Scheveningen van België). België trok me nooit zo enorm aan, vroeger richting Frankrijk moesten we wel, hoe anders daar te nomen? Maar telkens vroeg ik me af waarom mensen daar in vredesnaam wonen. Ik ben bijgedraaid: België heeft ook haar mooie kanten en is echt leuk! Vakantie betekent voor mij niet alleen zon, zee strand en relaxen, maar ook steden bezoeken en (automatisch dus) shoppen! Dat laatste is goed gelukt, al valt de buit me mee en kwam ik niet met een lege portemonnee terug in Nederland. 

Bij ZARA scoorde ik twee linnen tops: Crèmewit met polkadots en een marineblauwe. Verder kocht ik een mintgroene top voor onder de linnen tops. Ook kwam ik een heerlijk parfum tegen in de ZARAschappen: ZARA women, voor het luttele bedrag van €16,99 kwam ook deze 100ml fles terecht in mijn tas. Bij H&M scoorde ik twee lipglosses à €1 en een mooie ketting met vijf veren: Voor bij mijn rode, mintgroene, zalmroze, witte én beige skinny. Dat is nog eens een typisch gevalletje multi-usage. Verder vond tijdens deze vakantie mijn allereerste bezoekje Forever21 èver plaats. Overweldigend door de enorme shitload aan sieraden, schoenen, kleding en verbaasd over de prijzen, stapte ik de winkel uit met slechts één ring en een taupekleurige top met stipjes (waarvan foto ontbreekt). Wát een enorme winkel, maar daar kom ik zeker een keer weer.

Ook op beautygebied scoorde ik het één en ander. Bij Rituals vond sale plaats op de face sunprotection. Op het gebied van zonnebescherming heb ik altijd een soort tweestrijd: Aan de ene kant verbrand ik levend als ik me niet insmeer, maar aan de andere kant háát ik het plakkerige gevoel van zonnebrand. Deze van Rituals plakt echter niet en ruikt net als ik van alle producten gewend ben, geweldig! Ook op Lushgebied werd ik ontgroend deze vakantie, ik bezocht voor het eerst in mijn leven dergelijke winkel. In de Kalverstraat was ik er al enige keren voorbij gelopen, maar vond ik de geur die mijn neus binnendrong way too overwhelming. Gelukkig waagde ik de gok ditmaal wel en daar heb ik géén spijt van. Ik kocht een bakje Lemony Flutter, vanaf het moment dat ik 'm kocht mijn favo-nagelriemcrème en toothytabs (tandpasta in tabletvorm). De laatste foto is een armband die een collega voor mij maakte, niet gekocht in België, maar wél een fotogeniek sieraad.

Liefs, Marit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten