31 mei 2012

Last week on Instagram #3

 Afgelopen week was weer een zeer fotogenieke week boordevol leuke dingen. En nog even een extra nieuwtje: Ik ben de 5.000 pageviews voorbij, voelt toch als een soort mijlpaal.

Afgelopen week...
  • Droeg ik mijn mintgroene skinny, koraalrode nagellak en espadrilles.
  • Ontmoette ik een kat van kennissen van mij: Sjonnie is gehandicapt en kijkt standaard stoned.
  • Dronk ik verse jus d'orange. Best ever en wat voel ik mij afgezet, als je je bedenkt dat je in een cafeetje zo €3 per glas betaalt en je bij de Lidl voor hetzelfde bedrag 4 kilo hebt.
  • Maakte ik weer mijn heerlijke tonijnpasta.
  • Was Lush Lemony Flutter mijn redmiddel.
  • Leek mijn haar blond.
  • Zat ik heerlijk op een terrasje.
  • Ontdekte ik dat roomkaas met komkommer de beste combi ooit is.
  • Maakte ik een maaltijdsalade tonijn met meergranenstokbrood.
  • Ontdekte ik mijn nieuwe parfum musthave: DKNY Pure.
  • Besefte ik me hoe lekker Nestea eigenlijk is.
  • Droeg ik mijn favoriete Tommy Hilfiger sandalen.
  • Fotografeerde ik eigenlijk heel vaak mijn voeten, don't ask. En bezocht ik het grasveld aan de Zwolse gracht.
  • Begon het te donderen en bliksemen na een mooie zomerse dag.
  • Ontving ik mijn tweede Beautybox.
  • Ging ik naar What To Expect When You're Expecting in de bios. Hi-la-risch!

    Liefs, Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten