6 april 2012

This is why I love the internet.

| Fashion.

Een website waar ik echt uren op kan rondkijken is The Coveteur. Een website waar je als bezoeker een kijkje kan nemen in de (meestal walk-in)closets van invloedrijke, bekende mensen in de modewereld. Van modellen, tot ontwerpers, designers, stijlisten, modefotografen en journalisten. Iedere pagina van een persoon begint met een stukje over die persoon en gaat tot slot verder met hot-items uit zijn/haar kledingkast, gefotografeerd in de mooiste plekken in de woning van desbetreffende persoon. Het is echt een geweldige site en de site inspireert me vaak voor het opbergen van mijn eigen spullen en het inrichten van mijn appartement. Echt de moeite waard om even een kijkje te nemen dus.

Verder maak ik iedere dag mijn standaard rondje fashionblogs. Één van mijn favorieten is afterDRK. Een blog van de Nederlandse Sabrina Meijer die echt fabuleus is op het gebied van outfits combineren, ik verbaas me er iedere keer weer over en kom zelden een post tegen waarop ze iets draagt dat ik al eerder voorbij heb zien komen. Op een paar geweldige suède pumps van de Zara na dan, maar ze moet hoe dan ook en geweldige wardrobe hebben. Meestal bezoek ik na afterDRK de blog van Cindy van der Heyden Come over to the dark side we have candy. Deze blog doet me echt inzien dat zwart, wit en grijs álles behalve saaie kleuren zijn, Cindy draagt namelijk praktisch alleen deze kleuren en weet ze feilloos te combineren met elkaar. Om deze blog niet ál te lang te maken, volgen hier de rest van de blogs die voorkomen in mijn dagelijkse ronde:


| Beauty. 

Naast fashionblogs vind ik beautyblogs ook steeds interessanter. Ook hiervoor heb ik zo mijn dagelijkse routine. Ik begin meestal op Miss Lipgloss, echt een geweldige blog op het gebied van beauty. Eerlijke reviews waardoor het duidelijk wordt wat je wel/niet moet kopen. Hierna ga ik meestal door naar Beautyscene, ook een superleuke beautyblog over uiteenlopende producten. Ik volg de redactrices op Twitter en het is echt kwijlen geblazen bij de dagelijkse Instagramfoto's die voorbij komen. Ik dacht bijvoorbeeld dat ik veel lipbalm en -gloss had, maar hun stash slaat echt alles ;) Hieronder nog enkele blogs die ik dagelijks bezoek:

 | Inspiration.


© Apartment Therapy
Ook zijn er een aantal blogs die niet echt onder een categorie vallen, maar mij wel inspireren en een bezoekje waard zijn. The Sweetest Occasion is zo'n blog, een blog met prachtige, heldere, lichte foto's, veel Do-It-Yourself's en een enorme hoeveelheid inspiratie voor interieur, kleur, bruiloften, verjaardagen, kerst en pasen. De ideeën zijn vaak zo simpel, maar ik zou er zelf niet opkomen. Ook Cupcakes and Cashmere en de blog van Lauren Conrad zijn van die blogs over Fashion, Lifestyle, Food, Beauty en dergelijke. Apartment Therapy is een geweldige interieurblog vol inspiratie. Mensen posten foto's van hun interieur, dit kan hun hele huis zijn of slechts één kamer. En hé, wie houdt er nou niet van om een kijkje te nemen in het huis een ander? Decor 8 is ook een superleuke blog vol met interieurfoto's, evenals Desire To Inspire

Geen opmerkingen:

Een reactie posten