24 april 2012

Geshopt: Only, H&M, Vero Moda, C&A, Kruidvat en De Tuinen

De buit!


Afgelopen donderdag heb ik geshopt met twee collega's van mij in Zwolle. Naast het feit dat het ontzettend gezellig was, heb ik ook aardig wat gekocht. Ik ben trotse eigenaar van twee gekleurde skinnies (eindelijk) namelijk een lichtroze van ONLY voor €29,95 en een mintgroene van de H&M voor €19,95. Outfitpictures volgen nog, ik ben weer van plan om mijn Project Clothingdetails op te pakken: Ik post dan meerdere keren per week een fotoblog met foto's van details van mijn outfit. Niet alleen leuk om te doen, maar ook goed voor mezelf om te zien welke kledingstukken ik vaak/ bijna nooit draag.

Verder kocht ik een zonnebril van de six à la de Clubmaster van Ray-Ban maar dan aanzienlijk veel tientjes goedkoper en in het wit. Helaas is mijn Calvin Klein wayfarer van vorig seizoen niet meer te repareren, aldus de opticien. Echt super jammer, vaarwel €90, een designerbril kopen doe ik dus nóóit weer (kan iemand dit noteren?) Anyway: Verder kocht ik nog een zwart satijnen top met pailetjes van Vero Moda à €7,50, een overheerlijk broodje gemarineerde kip van de La Place, inclusief een biologische groene ijsthee met citroen. Ook kocht ik espadrilles van C&A à €19: Bruin met donkerblauw en een wit met blauw gebloemd stofje en strikje, superblij mee en ze lopen fiiijn. Ik ben echt fan van sleehakken en kan er echt uren op lopen.

Bij De Tuinen kocht ik het Detofifying mask van Freeman, deze ruikt naar chocolade en aardbei, superfijn en werkt ook nog eens goed. Ook kocht ik twee nagellakjes van Essence: Nr. 53 you belong to me en Nr. 43 think pink.

Maar - helaas voor mijn portemonnee - ben ik gisteren weer een Kruidvat ingedoken, hier kocht ik nog een koraalrode nagellak van Catrice Meet Me At Coral Island, een lichtroze lakje met fuchsia glittertjes van de Fruity Limited Edition collectie van Essence en een highlighter pen 010 eye like van Catrice: Ideaal als finishing touch na het opbrengen van oogschaduw, ik doe wat highlighter in mijn binnenste ooghoek.

Zondag bezocht ik met mijn moeder nog een fair bij een tuincentrum in de buurt, hier kreeg ik van haar nog een supercute iPodhoesje, love it! Genoeg gepraat, op naar de foto's!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten