15 oktober 2011

I'm in a Polish magazine!


Oh yes it's so damn true. Ik kreeg een halfuurtje geleden een bericht van Tony Sacharias, de ontwerper voor wie ik liep op de Fashionweek. Hij had een mailtje gekregen met het leuke bericht erin dat iemand zijn modellen had gespot in een Pools magazine. En laat ik nou net samen met Louise de uitverkorene zijn die mag blinken tussen Louis Vuitton- en Jean Paul Gaultiermodellen :) Heel erg leuk, dat de Fashionweek toch al weer een aantal maanden voorbij is, maar je het resultaat dan op deze manier toch nog ergens terugvindt!

Om even in de fashionsferen te blijven, vandaag staat voor mij de
Dutch Latin Fashionexchange op het programma, een fashionshow in de Flint in Amersfoort. Het is een show waarin acht ontwerpers van de Mexican Fashionweek hun collectie showen. Dit keer zal ik publiek spelen en niet het modelletje uithangen. Ik heb er echt superveel zin in en enige outfitdilemmas zijn reeds gepasseerd. Het is uiteindelijk mijn zwarte broek, lichtroze top met strik, bruine ribblazer en mijn zwarte suède hakken geworden. Alleen nagellak, make-up, haar and I'm done!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten