24 oktober 2011

I love this day and I would die for this leather jacket.


And I'm dead serious, dit leren jasje van MANGO is natuurlijk helemaal het einde, geen uitleg nodig. Ik zag hem laatst al in de winkel hangen, in meerdere kleuren. Ik vreesde al dat de prijs enorm hoog zou zijn, en toen stak uit één van de jassen een prijskaartje. Nadat ik mijn hartaanval weer te boven was, besefte ik het me. Geloof het of niet: Dit kreng kost 250 euro. Niet echt dat je zegt 'Goh, dat past binnen mijn budget' Maar dit mag alle pret van vandaag niet drukken. Vandaag was echt een topdagje.

The reasons why:
1 Ik heb mijn tweede deeltentamen gehaald, wat me 1 hele punt gaat opleveren bij mijn echte tentamen. Wat inhoudt dat ik maar een 4,5 hoef te halen, no worries about that dus.
2 Het is mooi weer, ik kan mijn mooie nieuwe winterjas dragen en eindelijk mijn geliefde handschoenen. En toch is het nog niet zo koud dat mijn benen verstijven.
3 Ik kreeg gisteren een Lego broodtrommel van mijn lieve vriendje die de hele afgelopen week op Legoworld heeft geholpen, hij is roze in de vorm van een legoblokje. Isn't it cute?


4 De woonkamer heeft een make-over gehad, het felbegeerde Expedit tv-meubel mag nu ook deel uitmaken van onze woonkamer, wat een leuk effect geeft (en veel opbergruimte voor magazines <3)
5 Ik kocht vandaag nieuwe shampoo die ik al lang wilde hebben.
6 Ik heb ervoor gezorgd dat iemand anders vandaag ook een perfecte dag had. Heb een 'Chicago'burger gekocht bij een snackbar ergens in Zwolle - Man zat helemaal alleen en ik was - vrees ik - de eerste klant van die dag.
7 Ik ben in het bezit van een kauwgomballenmachine.



8 De fruitschaal ligt vol met een kilo kiwi's.
9 Vanavond eet ik dan ook kwark met kiwi.
10 Ik heb eindelijk weer tijd gehad om foto's te posten op mijn blog
11 Aan mij straks de grote eer om mijn geliefde tonijnpasta met mozzarella, uitjes, knoflook, tomaat-basilicumsaus (en tonijn dus) te maken! The best ever, I swear.
12 Vandaag is de dag dat ik mijn eerste cocktailranja heb gehad, appelranja gemengd met tropicalranja. Echt een aanrader.
13 Mijn portomonee was gestolen vorige week en is gelukkig teruggevonden in een winkel. Helaas had ik mijn pinpas en OV al geblokkeerd, máár de nieuwe versies lagen vandaag al in de brievenbus!
14 Ik keek naar al mijn buitenlandse Vogues, mooi geëtaleerd in het tv-meubel.



15 Mijn beurs is vandaag binnengekomen. I <3 Paydays!
16 Na een week niet in Zwolle geweest te zijn, werd ik verwelkomd door vier nieuwe tijdschriften. Lang leve vijf abonnementen



17 Er is een woonprogramma op tv: De grote verhuizing. Hierna nog een woonprogramma!
18 Ik kocht vandaag brownies en knijpfruit - Best food ever.
19 Vandaag schreef ik voor het eerst in mijn nieuwe Blondschriften, van de voorkant word je sowieso al blij! En ze passen bij mijn nieuwe muis hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten