2 september 2011

Sorry lieve liedjes, voor het platdraaien

Zo lieve mensen, ik ben weer thuis. Niet helemaal 100%, heb mijn energie in Heeg laten liggen geloof ik. Want ja, daar was ik, Heeg is serieus een plaats. Nouja, zo zal het officieel wel vastgesteld zijn, maar als je het mij vraagt is het echt een GAT en niet zo'n klein beetje ook. Heeg ligt, zoals de naam al klinkt, in the FUCKING middle of nowhere. Maar het was heel gezellig hoor, met 1000 studenten van the School of Business and Economics, of terwijl in minder mooi klinkend Nederlands: Alle acht studies die er op het Windesheim te vinden zijn. Drie dagen non-stop feesten, vies ontbijt, zeskampen, zeilen en slapen. Al kwam dat laatste niet erg vaak voor moet ik toegeven, ik denk zo'n 7 à 8 uur, niet per nacht, maar gedurende de twee nachten dat ik er was. 


Al mijn klasgenootjes ontmoet, dit belooft een gezellig jaar te worden. Onze klas telt 29 personen, waarvan 9 meiden. Ik stond versteld toen ik het hoorde van mijn begeleider en keek hem aan met een paar dopogen van hier tot tokyo. Op mijn vraag: ''Serieus, eeeeeeecht?'' antwoordde hij doodleuk ''Nou, 9 meiden is nog hartstikke veel, het gemiddelde is 2 à 3''.

Ik ben nu weer veilig thuis, eindelijk lèkker ontbijt, een warme douche (die niet alle kanten opspringt, behalve richting mijn lichaam) en ik hoef hier zelfs geen 1,80 te betalen voor een flesje Chaudfontaine, nee het water uit de kraan is hier gewoon drínkbaar. Dat was in de verrijdbare wc/douchecombinatie (16 wc's, 16 douches voor 1000 man) wel anders, zeg! Morgen nog lekker een dagje heerlijk uitslapen, relaxed doen, 's avonds werken. Evenals zaterdag, zondag weer heerlijk vrij en maandag richting de eerste colleges. We hebben er zin in, mijn jaar belooft relaxed te worden, gezien het feit dat ik maar 4 van de 15 boeken en dus vakken heb, als VWO'er.

Oja en om in de trend van feesten en dus muziek te blijven, al draaiden ze op de introductie vooral liedjes als ''Give me everything'' van Pitbull en alles in die sferen, you know what i mean, hier nog even een paar nummers die op dit moment tot mijn favourites behoren.


James Bluuuuuuunt <3 Ik houd al vanaf het begin van zijn muziek. Zijn nieuwe album Some Kind Of Trouble stole my heart, als het ware.

He says at times like these I don't want to be a superstar
Cause reality tv killed them all in america
Though the sun always shines in a magazines
Tonight can we be free to be who we really are
 

Ik weet niet wat het is met Demi Lovato, maar dit liedje vind ik echt geweldig. Normaal heb ik het niet zo op artiesten als Miley Cyrus (maar dan nog minder beroemd) en het plaatje op het filmpje schrikt me echt enorm af, alleen dit liedje heeft echt iets, als je het mij vraagt.
But you're so hypnotizing
You got me laughing while i sing
You got me smiling in my sleep
And I can see this unraveling
And your love is where im falling
But please don't catch me



Beyoncé, she's a diva eerste klas, for sure. Al was ik nooit heel erg weg van een bepaald liedje van haar. Daar is verandering in gekomen, deze is zo heerlijk.

I wanted you bad
I'm so through with that
Cuz honestly you turned out to be the best thing I never had
I said, you turned out to be the best thing I never had
And I'll never be the best thing you never had
Oh baby I bet sucks to be you right now

I know you want me back
It's time to face the facts
That I'm the one that's got away
Lord knows that it would take another place, 
another time, another world, another life
Thank God I found the good in goodbye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten