27 augustus 2011

Project clothingsdetails August 27th







Geloof het of niet, gisteren kocht ik deze blouse voor drie euro, bij de H&Msale in Zwolle. Ik vond hem te lief en handig om te laten liggen en heb eigenlijk geen moment getwijfeld. Helemaal leuk, al helemaal toen ik erachter kwam dat mijn roze riempje pre-cies dezelfde kleur is.

Wel jammer dat ik gisteren nog gezellig in Zwolle was en nu weer thuis, maar ook wel even fijn. Op de planning: een cake bakken. Dit keer niet ééntje van homemade, alleen watertoevoegen, nee met échte eieren en boter in plaats van een poedertje van eieren/boter en wie weet wat nog meer. Still keeping my fingers crossed dat de casting maandagmorgen heel vroeg is, dan ga ik daarna snel door naar introductie. Ik kwam er trouwens achter dat ik nu een abbo heb op vijf tijdschriften, shame on me. ELLE, Elle-eten (vier nummers voor een tientje, dat kon ik vanzelfsprekend niet laten liggen), 101 woonideeën, VTwonen en de Linda. Ernstige zaak, maar wel superleuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten