12 juli 2012

Last week on Instagram #6

Ehm, last week, zeg maar gerust: Last weeks (last four weeks..) Maar wel vier geweldige weken! De after-tentamenweken, altijd leuk en gezellig. Afgelopen weken...


  • Sprong ik voor het eerst in twee jaar weer trampoline, hallo spierpijn!
  • Ging ik een dagje naar Utrecht met drie vriendinnen. Wat een geweldige stad.
  • Regende het op een zondagmorgen.
  • Hield kat Lotje het voor gezien, ze had wel weer genoeg bewogen voor die dag.
  • Fotografeerde ik gladiolen.
  • Ging ik naar The Amzing Spider-man in de bioscoop, no words needed.
  • Ruimde ik wat magazines op die nog bij mijn ouders lagen.
  • Droeg ik eindelijk mijn mintgroene Allstars weer.
  • Kocht ik een geweldig basic notitieboekje bij de HEMA.
  • Kreeg ik in een bouwmarkt de opwelling dat ik armbandjes wil maken van bouten e.d.
  • Las ik eindelijk mijn Franse tijdschriften die er al weken lagen.
  • Maakte ik een mini-roomtour-shot.


  • Was ik jarig en aten we 's avonds toastjes en meer.
  • Maakte ik zelf ijsthee.
  • Kreeg ik een doos met bonbons. (life is like a box of chocolat, you never know what you're gonna get)
  • At ik beschuit met muisjes, met de reden dat er vast ergens op deze wereld iemand bevallen was.
  • At ik andijviestampot.
  • Maakte ik mega-triple-chocolat-almost-bigger-than-your-head-cookies.
  • At ik een tosti met een te dikke plak ham.
  • Maakte ik een ietwat aparte salade: Aardbei, meloen en komkommer.
  • At ik nieuwe haring.
  • Werd ik in Utrecht verblijd met een broodje tonijn aan de gracht.
  • At ik een sundae caramel van de Mac.
  • At ik bospaddenstoelenpasta.
  • At ik beschuit met aardbei.


  • Kreeg ik The Sweetest Thing van Lush, Spider-mansokken, alle blurays van Spider-man, een tasje van Monki, iPhonemagneten, teveel van Lush, teveel armbandjes, donutlipgloss, een Lily Flame Candle, zes lipbalms van Oilily, Lovie Dovie nagellak van Essie en etaleerde ik alles mooi op mijn nieuwe Hemneskast.
  • Was ik creatief met haar.
  • Had ik eindelijk -na zes keer dragen en tientallen blaren- mijn nieuwe schoenen ingelopen.
  • Werd mijn beugel verwijderd, VERLOSSING!
  • Kreeg ik een nieuwe armband.
  • Las ik l"Officiel paris.
  • Maakte ik een zeer aparte foto van mezelf.
  • Had ik mijn haar vijf minuten gewikkeld om papillotten, hello curls!
  • Staarde ik naar mijn Field of Dreams, ook wel: Mijn magneetbord. ;)
Liefs, Marit 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten