9 mei 2012

Last week on Instagram


Yay een nieuwe rubriek: Last week on Instagram, waar foto's te vinden zijn die ik de afgelopen week heb gemaakt met mijn iPhone. Ja, ik ben eindelijk in het bezit van een iPhone, wel een tweedehands iPhone 3G, maar het is een begin. En: Hij beschikt over een beter camera dan mijn iPod touch!

Afgelopen week...
  • Ontmoette ik een beeldschoon Spaflesje. Ik ben steeds vaker in een watermood.
  • At ik een heerlijke zalmwrap en carpacciowrap in Eindhoven.
  • Kwam ik de diepste wastafels ooit tegen, zo mooi.
  • Maakte ik een foto van een mes en een vork.
  • Zat ik vier uur lang in de auto richting Knokke.
  • Dronk ik verse muntthee in Oostende.
  • At ik de beste scampisalade ooit (met frambozen en aardbeien!)
  • Zat ik in de felle zon op Strand Knokke.
  • Kwam ik in een winkel die van alle producten een overload had: zo ook van borstels.
  • Experimenteerde ik veel met oogschaduw.
  • Was mijn allereerste drankje op het bevrijdingsfestival een cassis.
  • Droeg ik mijn nieuwe stipjestop van Forever 21.
  • At ik een Petit Italia, een Belgische burger bij de Mac in Antwerpen, na een bezoek aan de Lush.
  • Was ik met een vriendin op het bevrijdingsfestival.
  • Zag ik Chef Special en Van Velzen optreden (en wat was hij mini!)
  • Maakte ik een salade van geitenkaas, penne, tomaat en komkommer.
Love, XO
Marit 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten