22 mei 2012

Last week on Instagram #2




Afgelopen week...

  • Droeg ik mijn two-fingerring van Forever 21.
  • Maakte ik een foto van mijn lieve vriendje in de trein.
  • Droeg ik een blouseje die ik 'herontdekt' heb en megalang niet uit mijn kast getrokken heb.
  •  Compenseerde ik de hitte buiten met Lipton Green Tea.
  • Dronk ik Dr. Foots.
  • Zette ik de parfumcollectie van mijn moeder op de foto.
  • Maakte ik italian scrambled eggs met tomaat.
  • At ik een driehoekinvriesijsje. You know? Jeugdsentiment.
  • Droeg ik mijn armband die een collega van mij zelf maakte.
  • Ontbeet ik bij de hema, beste concept ooit: Croissant met jam, pistolet bacon-egg en thee/koffie voor maar €1.
  • At ik Frozz Frozen Yoghurt op de Libelle Zomerweek, met aardbei, mango en witte chocorasp.
  • Bewonderde ik de wensboom vol wenslinten op de Libelle Zomerweek.
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten